maandag 3 maart 2014

Motorleslogboek 9

Motorles 15.

Laatste AVB-les voor het gelijknamige examen. Als een soort examen hebben Paul en ik de oefeningen op commando van Richard gedaan. Daarbij ging eigenlijk alles goed, maar bleken langzame slalom en wegrijden uit het parkeervak toch een weinig constante factor. Het niet goed controleren van het gas was daarbij wel een euvel. Dit maakte dat ik toch weer met enige onzekerheid de oefenstraat verliet.

Maar misschien was dit wel goed ook. Voor de les was ik eigenlijk niet gespannen en dacht er misschien te makkelijk over. Dat bleek ook al tijdens het plaats nemen op de motor aan het begin. Trapte de eerste versnelling in, zonder te ontkoppelen. "Wat doe jij nou???", was Richard hoogst verbaasde vraag. Typisch weer iets voor mij. Even iets geks doen 'wat ie anders nooit doet'. Alles moest weer even op scherp.

Dat stond het de dagen erna, voor het examen ook.

Toch...zo de les te hebben beschouwd beheers ik de materie gewoon voldoende of goed. Richard vond dat de keer ervoor ook al, maar daar was ik zelf niet van overtuigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten